وبلاگ, خبرها

“نانوکیمیا” ستاره  درخشان آسمان فنّاوری و پژوهش یزد

نانوکیمیا درخشان در پژوهش، فناوری و نوآوری

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در هفته پژوهش و فنّاوری سال ۱۴۰۱

در مراسم اختتامیه هفته پژوهش، که با حضور جمع کثیری از اساتید، پژوهشگران‌ دانشگاه‌ها و مراکز علمی، نخبگان علمی و برترین‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فنّاور استان یزد برگزار گردید از “شرکت ‌دانش‌بنیان ‌داروسازی ‌نانوکیمیای‌کویر یزد” تجلیل شد.

در این مراسم که در محل استانداری‌یزد برگزار گردید، مهران فاطمی استانداریزد با تجلیل از نقش ارزشمند پژوهشگران و فنّاوران در رشد و توسعه استان گفت: برای تحوّل یزد و حفظ و ماندگاری اصالت فرهنگ و سَبک زندگی این استان راهی جز مسیر علم و دانش و فنّاوری نداریم.

دراین‌همایش “شرکت ‌دانش‌بنیان ‌داروسازی ‌نانوکیمیای‌کویر یزد” با به‌دست‌آوردن افتخاری مهم‌و بی‌نظیر موفق به‌کسب سه رتبه نخست در زمینه‌های “پژوهشگر برتر، فنّاور برتر و نوآور برتر” شد و رِکوردی تازه و بی‌سابقه در این عرصه در بین تمام شرکت های فناور و دانش بنیان کشور به ثبت رساند. 

✍️ “دکتر نوید نصیری‌زاده”، استاد تمام الکتروشیمی و معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه‌آزاد ‌اسلامی‌یزد و مدیرعامل “شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای‌کویر یزد”، با کسب دو عنوان برتر شامل “پژوهشگر برتر” با بیشترین امتیاز و اخذ رتبه اول استانی در میان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان یزد و عنوان رتبه نخست “فناور برتر” درمیان شرکت‌های دانش‌بنیان و فنّاور استان‌یزد و همچنین دکترمسعود روحانی‌مقدم عضو هیئت مدیره و مدیر تحقیق و توسعه این شرکت به‌عنوان “نوآور برتر” در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فنّاوران و نوآوران سال ۱۴۰۱ خوش درخشیدند.

 کسب این افتخار بزرگ و کم نظیر را به تمامی اعضای عزیز خانواده بزرگ و توانمند نانو کیمیا تبریک عرض نموده برای همگی برکات بی نظیر خداوندی و شادکامی را آرزو داریم.

روابط عمومی شرکت دانش بنیان داروسازی نانو کیمیای کویر یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *