وبلاگ, خبرها

حضور “شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد” در نمایشگاه ایران فارما

نمایشگاه بین المللی ایران فارما مهر 1401

حضور پرقدرت”شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد” در نمایشگاه ایران فارما که به عنوان پیشتاز رویدادهای حوزه سلامت و محلی برای جلب مشارکت گسترده زنجیره تولید، تأمین و توزیع دارو، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات جدید داروسازی، نهادهای تصمیم‌ساز، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» به عنوان بزرگ ترین رویداد تخصصی دارو در سطح خاورمیانه از تاریخ 18 الی 20 مهرماه 1401 مطابق با 10 الی 12 اکتبر 2022 در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزارشد. در این نمایشگاه بیش از 600 شرکت دارویی داخلی و خارجی شرکت نموده و محصولات تولیدی شرکت خود را درمعرض بازدیدکنندگان قراردادند. ازجمله این شرکت‌های حاضر در این رویداد مهم و بین‌المللی می‌توان به حضور “شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد” اشاره نمود.

سالانه تعداد زیادی نمایشگاه دارویی در کشور برگزار می‌شود؛ اما نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما نسبت به مابقی نمایشگاه‌ها دارای نکات مثبت بسیار زیادی است. در این نمایشگاه تمامی چالش‌هایی که سبب ایجاد تعامل بین دو شرکت می‌شود و تبادلات علمی و اقتصادی روی می‌دهد. حضور افراد بازدیدکننده متخصص و حضور شرکت‌های بین‌المللی گسترده همراه با وزرا و سفیرانشان سبب بالارفتن اعتبار و جایگاه این نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه‌های دارویی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *