خبرها

فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1403 مبارک (جهش تولید با مشارکت مردم)

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فصل بهار پر است از نشانه‌های عظمت و تفکر به قدرت خداوند، نشانه‌ای از عشق، مهر و دوستی خداوند به انسان، گویی خداوند متعال با قدرت لایزال خود، بار دیگر به ما یادآور می‌شود که توان نو شدن و رشد در ذات هر موجودی نهفته است.

فرا رسیدن نوروز این عید باستانی که سرشار از امید و نوید است و همزمانی مبارک آن با ماه بهار قرآن، فرصتی مغتنم برای تجدید قوا و آغاز سفری پربار و پربرکت در سالی جدید است. سالی که با همدلی و تلاش بی‌وقفه شما عزیزان، نویدبخش رشد و تعالی هرچه بیشتر شرکت معظم دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد خواهد بود.

در سالی که گذشت، شاهد افتخارآفرینی‌های بی‌نظیر خانواده نانوکیمیا در عرصه‌های مختلف همچنین مسیر توسعه و نوآوری بودیم که همگی نشان از عزم راسخ و تعهد همکاران به شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد است. امید است در سال جدید، با همدلی و همکاری یکدیگر، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه باشیم و در سایه الطاف حق تعالی، سربلند و سعادتمند گام برداریم.

ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پرفیض رمضان، عید نوروز و سال نو به تمامی اعضای خانواده مجموعه نانوکیمیا، امید است به برکت وجود آقا امام رضا علیه السلام،  سالی سرشار از شادی و نشاط، سلامتی و برکت، خیر کثیر و عاقبتی خیر با توکل بر خداوند عالم و توسل بر مولا علی علیه السلام برای تمامی عزیزان میسر شود.

شاد باشید و مثل همیشه سربلند

نوید نصیری‌زاده

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل

شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *