خبرها

رونمایی از هفت محصول جدید شرکت دانش بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد در حضور استاندار یزد و معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد، در روز سه شنبه 24 بهمن ماه ١٤٠٢، در مراسم افتتاحیه سالن‌های شهید چمران و ولی عصر (عج) در پارک علم و فناوری یزد در حضور دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهران فاطمی استاندار یزد، دکتر حبیباله میرغفوری ریاست پارک علم و فناوری استان یزد، به همراه جمعی از مدیران پارک علم و فناوری یزد و مسئولین استانی از هفت محصول جدید شرکت دانش بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد شامل ژل الکترود، ژل لیزر، محلول اسکراب جراحی برپایه کلرهگزیدین به عنوان جایگزین ایدهآل برای فرآوردههای برپایه ید، محلول ضدعفونی پوست و محل تزریق برپایه کلرهگزیدین به عنوان جایگزین فرآوردههای الکلی همچنین فرآوردههای برپایه نانوکلوئید نقره اعم از محلول ترمیم کننده زخم، محلول ضدعفونی کننده دست و محلول ضدعفونی کننده سطوح رونمایی گردید.

#محلول ضدعفونی کننده دست جراح (اسکراب جراحی) بر پایه کلرهگزیدین 4 درصد – فارمادین پلاس

کاربرد: اسکراب قبل از عمل دست جراح و کادر اتاق عمل – آماده سازی پوست بیمار قبل و پس از جراحی (جایگزین ایده آل برای محلول اسکراب جراحی برپایه پوویدون ایداین 7.5 درصد)

مزایا:

دارای اثرات ضدعفونی کنندگی پایدار حتی در حضور خون و مواد آلی

دارای خاصیت پاک‌کنندگی و ضدعفونی کنندگی

سازگار با پوست و فاقد هرگونه عوارض سمی و زیان آور سایر محصولات مشابه

ماندگاری اثر بالا تا 6 ساعت

از بین برنده طیف وسیعی از میکروب‌ها و باکتری‌ها

اثرگذاری سریع

فاقد رنگ و بوی نامطبوع

#محلول ضدعفونی کننده پوست و محل تزریق بر پایه کلرهگزیدین 2 ٪ – فارمادین پلاس

کاربرد ضدعفونی کننده پوست، محل تزریق و جراحی (جایگزین ایده آل برای محلول های ضدعفونی الکلی)
مزایا:
استفاده آسان و مقرون به صرفه
از بین برنده طیف وسیعی از میکروب‌ها و باکتری‌ها
دارای خاصیت پاک‌کنندگی و ضدعفونی کنندگی
ماندگاری بالا و اثرگذاری سریع
قدرت اثر بالا در غلظت‌های پایین
فاقد رنگ و بوی نامطبوع

#ژل الکترود الکتروکاردیوگرافی فارمازین

ژل انتقال دهنده، ضدحساسیت، محلول در اب، عاری از نمک

این ژل عاری از چربی است و بافت ها را تحریک نمی کند یا به پروب اسیب نمی رساند. به راحتی و به طور یکنواخت پخش می شود. یک ماده کوپلینگ موثر برای انتثال امواج الکترود می باشد.

#محلول‌های ترمیم کننده زخم، ضدعفونی کننده بهداشتی دست و سطوح برپایه کلوئید نقره

محلول‌های ترمیم کننده زخم، ضدعفونی کننده بهداشتی دست و سطوح برپایه کلوئید نقره، نوعی محلول التیام دهنده، ترمیم کننده و ضدعفونی کننده بهداشتی عاری از الکل است و جایگزین مناسبی جهت شست و شوی دست‌ها با آب و صابون و محلول‌های ضدعفونی کننده الکلی مرسوم می‌باشد. این محصول حاوی نانوذرات کلوئیدی نقره با ایمنی بهداشتی است. نانوذرات کلوئیدی نقره سنتز شده برای تهیه این محصول ضدعفونی کننده طیف وسیعی از ویروس ها و باکتری هاست و بدون ایجاد حس چسبندگی، کمک به حفظ سلامتی می کند. مهم‌ترین ویژگی این ضدعفونی کننده آن است که از نانوساختار کلوئیدی پایداری نقره در فرمول ساخت استفاده شده است. حضور این ساختار به صورت پایداری ماده موثره الکلی سطح بیشتری از پوست را پوشش دهد، علاوه بر آن ماده موثره را به مدت طولانی‌تر در مجاورت سطح پوست نگهداشته‌ شود و اثربخشی ضدباکتری و ضدمیکروبی طولانی‌تری نسبت به محلول‌های ضدعفونی کننده مرسوم داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *