خبرها

اخذمجوز ساخت و کد IRC تونر مناسب پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط (آکنه)

خداوند سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش و تلاش روزافزون همکاران گرامی، شاهد ثبت موفقیتی دیگر در خانواده نانوکیمیا هستیم. اخذمجوز ساخت و کد  IRC

تونر مناسب پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط (آکنه)

از سوی سازمان غذا و دارو را خدمت همکاران خانواده نانوکیمیای صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این روند سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه خانواده نانوکیمیا بوده و نوید بخش نشاط و تحرک مجموعه خواهد بود.  موفقیت و سربلندی همکاران و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

تونر مناسب پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط (آکنه)– فارمازین

محصول جدید شرکت دانش بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد

در حوزه آرایشی وبهداشتی مراقبت از پوست

مورد مصرف:

مناسب پوست های مستعد جوش و آکنه

مناسب پوست صورت و گردن

کاهش دهنده چربی پوست

تنظیم کننده pH پوست

توضیحات محصول:

پاکسازی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی و بهداشتی پوست است، پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک کردن دچار عدم تعادل  pH می‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌آور است. در چنین حالتی است که لوسیون و یا تونیک پاک کننده پوست یا به اصطلاح بهتر تونر پوست صورت مفید واقع می شود و با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم ‌تر و شاداب‌تر برای پوست به ارمغان می‌آورد.

آخرین مرحله ی روتین پاکسازی صورت تونر است. معمولاً تونرها در کنار وظیفه ی اصلی خود که همان تنظیم pH پوست است، خواص دیگری از جمله بهبود جوش صورت، تنظیم چرب پوست، آبرسانی و شاداب کنندگی و…را نیز دارند.

تجمع آلودگی، آرایش صورت و چربی روی پوست می تواند منجر به انسداد منافذ، بزرگتر شدن آن‌ها و تسریع در ایجاد آکنه شود. تونر صورت، ضمن از بین بردن چربی اضافی پوست و متعادل سازی ترشح چربی، موجب کاهش سایز منافذ می شود. این محصول به دلیل داشتن سالیسیلک اسید قادر است پوست را لایه برداری کرده و لایه شاخی و مرده آن را از بین ببرد؛ کاهش باکتری، چربی پوست و علائم پیری از دیگر خواص این عنصر است.

روش مصرف:

پس از شست و شوی صورت، پد یا پنبه آرایشی را آغشته به تونر نموده و به آرامی پوست صورت خود را پاک کنید. پس از استفاده از تونر نیازی به شست و شو صورت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *