خبرها

اخذ پروانه ساخت محلول پاک کننده آرایش (میسلارواتر)  مناسب پوست‌های چرب

موفقیت برای کسانی است که قدرت اراده و موفقیت را دارند.

خداوند سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش و تلاش روزافزون همکاران گرامی، شاهد ثبت موفقیتی دیگر در خانواده نانوکیمیا هستیم. اخذمجوز ساخت و کد  IRC

محلول پاک کننده آرایش (میسلارواتر) مناسب پوست‌های چرب

از سوی سازمان غذا و دارو را خدمت همکاران خانواده نانوکیمیای صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این روند سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه خانواده نانوکیمیا بوده و نوید بخش نشاط و تحرک مجموعه خواهد بود.  موفقیت و سربلندی همکاران و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

محلول پاک کننده آرایش مناسب پوست‌های چرب- فارمازین

مورد مصرف

  • مناسب پوست صورت و گردن
  • کاهش دهنده چربی پوست
  • تنظیم کننده pH پوست

توضیحات محصول:

پاکسازی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی و بهداشتی پوست است، پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک کردن دچار عدم تعادل pH می‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان آور است. در چنین حالتی است که لوسیون و یا محلول پاک کننده پوست صورت مفید واقع می شود و با تنظیم کردن و متعادل کردن pHپوست، پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر برای پوست به ارمغان می‌آورد. از مهمترین مراحل روتین پاکسازی صورت استفاده از محلول پاک کننده آرایش است. معمولاً محلول‌های پاک کننده آرایشی در کنار وظیفه ی اصلی خود که همان تنظیم pHپوست است، خواص دیگری از جمله تنظیم چربی پوست، آبرسانی و شاداب کنندگی و…را نیز دارند.

#فارمازین

#فارمازین_بیوتی

https://farmazin.com/

https://eitaa.com/farmazinshopenano

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *