خبرها

اخذمجوز ساخت و کدIRC محلول پاک کننده آرایش (میسلارواتر) مناسب پوست‌های خشک

هم جمع شدن به معنای شروع، کنار هم بودن به معنای پیشرفت و کار کردن با هم به معنای موفقیت است

خداوند سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش و تلاش روزافزون همکاران گرامی، شاهد ثبت موفقیتی دیگر در خانواده نانوکیمیا هستیم. اخذمجوز ساخت و کد  IRC

محلول پاک کننده آرایش (میسلارواتر) مناسب پوست‌های خشک

از سوی سازمان غذا و دارو را خدمت همکاران خانواده نانوکیمیای صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این روند سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه خانواده نانوکیمیا بوده و نوید بخش نشاط و تحرک مجموعه خواهد بود.  موفقیت و سربلندی همکاران و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

فارمازین

محلول پاک کننده آرایش مناسب پوست‌های خشک

مورد مصرف

مناسب پوست صورت و گردن

تنظیم کننده pHپوست

توضیحات محصول:

پاکسازی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی و بهداشتی پوست است، پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک کردن دچار عدم تعادل pHمی‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیانآور است. در چنین حالتی است که لوسیون و یا محلول پاک کننده پوست مفید واقع می شود و با تنظیم کردن و متعادل کردن pHپوست، پوستی سالم تر و شادابتر برای پوست به ارمغان می‌آورد. آخرین مرحله ی روتین پاکسازی صورت میسلارواتر است. معمولاً محلول‌های پاک کننده آرایشی در کنار وظیفه ی اصلی خود که همان تنظیم pHپوست است، خواص دیگری از جمله کاهش چربی پوست، کمک به رفع تدریجی جوش صورت، آبرسانی و شاداب کنندگی و…را نیز دارند. این نکته حائز اهمین است که تجمع آلودگی، آرایش صورت و چربی روی پوست می تواند منجر به انسداد منافذ، بزرگتر شدن آنها و تسریع در ایجاد آکنه شود.

#فارمازین

#میسلارواترپوست_خشک

#فارمادین

#فارماژین

@Farmazin_shope

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خریداری این محصول به سایت فارمازین مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *